donderdag 15 augustus 2013

Vrouwen zijn gemeen


Op de markt loopt een vrouw voor mij uit met lang zwart haar. Ik schat haar een jaar of dertig en je ziet aan alles dat ze weet
dat ze mooi is. Haar borstjes huppelen als gazellen (zou de prediker zeggen) op de maat van haar weelderige pas. Haar billen heeft ze overtrokken met dun nylon wat men ook wel legging pleegt te noemen. Dwars er door heen zie ik een minuscule string die meebeweegt op het ritme van haar heupen. Ze stapt de sint jans kerk binnen en ik moet mij beheersen om niet achter deze (neem ik aan) toerist in damesvorm aan te sjokken.

Hoe kunnen vrouwen ooit menen dat mannen die een fikse hap willen nemen uit de getoonde waar, smeerkezen zijn! Het is gewoon niet fair om van een echte man te verwachten dat hij niet reageert op zoiets. Als vrouwen nu eens zouden beginnen met zelf het goede voorbeeld te geven. Men hoeft van mij echt niet preuts gekleed te gaan als vrouw, maar die 0.001 mm nylon strakgespannen om je vlees, is voor mij nogal transparant. Ook wat de dame in kwestie wil zeggen met dit vertoon. “IK ben lekker!”  Van mij mag je, maar kijk dan ook niet te raar op als mannen daar naar kijken! Want als je wel wilt pronken en uitdagen en als je er reactie op krijgt, de man een smeerpijp vindt, moet het me van he hart dat jij dan een uitdagende del bent! Even goede vrienden hoor, maar dan weten we weer wat we aan elkaar hebben…

9 opmerkingen:

  1. Zouden daarom die moslimvrouwen........?
    Ik ben het wel met je eens, onwillekeurig kijk je er naar. En als je dan niet heel goed oppast, ga je haar begeren en dan heb je al in je hart overspel gepleegd, zegt onze Heer Jezus!
    Ach, het is net als geld wat je op straat vindt, houd je dat zelf of ga je het aangeven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik vind op straat tja, is het 50 euro dan kijk ik of er een naam op staat, zo niet dan is het voor mij, is het 1000000 euro dan kijk ik niet, ik ren enkel met de koffer vol weg richting schiphol...

      Verwijderen
  2. Van mij behoeven ze zeker niet in een alle bedekkende burka, maar wat ik nu soms zie dan denk ik, eigenlijk hebben ze niets aan. Wat het begeren betreft denk ik dat meer vrouwen het tzt op hun bordje zullen krijgen als verleidster dan mannen die er dom naar gekeken hebben maar toch de ballen opbrachten er af te blijven....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, zelden een titel gelezen die zó waar is ;) Je vraagt je af hoe deze vrouwen zover komen om dit publiekelijk te doen. Want normaal is het niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gebeurt in vele gemeentes. Als het een pasbekeerde is snap ik maar als je lang een christen bent denk ik dat je dat weet. Hoeft ook niet zo strak. Maar wel respect voor je man en jezelf. En zeker voor god. Thuis hebben mensen toch spiegel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al hangt je hele huis vol spiegels, de belangrijkste spiegel is ons hart, dacht ik. In de spiegel kijken is daarom niet altijd even fijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hhaha ja heeft u gelijk hans..bedankt voor de reactie..(en peter is hem blogje...groetjes

      Verwijderen
  6. niet op zijn als plaats als reactie op dit blog Peter, maar onwillekeurig denk ik (jouw titel ziend) aan Urbanus. (sorry)

    Nee, ik hou nie van madammen met nen bontjas
    Madammen met nen bontjas zijn gemeen
    ‘k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas
    Tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen

    Ik denk dat ik het jullie nu wel kan vertellen
    Ik ga een zaak beginnen in madammevellen
    ‘k Ga ze vangen op de Avenue Louise
    Op banketten, paardenrennen en deftige recepties

    In de Saturday Night Fever pub
    Bij de Rotary en de Lion’s club
    Met m’n grote muizeval en m’n flesje vol vergif
    Vang ik er zoveel ik er maar wif

    Want ik hou nie van madammen met nen bontjas
    Madammen met nen bontjas zijn gemeen
    ‘k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas
    Tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen

    Hunne rug en hunnen buik, die naai ik aan elkaar
    Daarvan maak ik een luchtmatras of een vliegende sigaar
    Van hun tenen maak ik champagneflessestopsels
    En een sterk insecticide van het vel onder hun oksels

    Van hun tepels maak ik pleistertjes om fietsbanden te plakken
    En de wallen onder hun ogen worden blauwe vuilniszakken
    En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt
    Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt

    Want ik hou nie van madammen met nen bontjas
    Madammen met nen bontjas zijn gemeen
    ‘k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas
    tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen

    Van hun neus maak ik een stopcontact of een arbiterfluitje
    Van hun lippen elastiekjes om geleipotten te sluiten
    En zo maak ik van alles in echt madammeleer
    M’n winkeltje zal draaien, m’n financies nog veel meer

    En als ik eenmaal rijk ben, dan kan ik ze bestellen
    Mijn twee heel dure mantels in stekelvarkensvellen
    Eén voor meneer Urbanus en één voor zijn madam
    Zo hebben we altijd plaats op de bus en op de tram

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.