donderdag 15 augustus 2013

Afvallen


Vandaag na 3 weken zes kilo afgevallen. Voel me stukken fitter. De methode: gewoon normaal blijven eten,
gestopt met snoep en koek. Daarnaast elke dag fietsen (twee uur) en elke dag 4 km wandelen. Zes maal na het eten (om de drie dagen) hup naar het zwembad baantjes zwemmen (uurtje). Verder geen bijzondere dingen of dieeten gevolgd. Ik zit nu op 96.5 en zou naar de 95 kilo willen, dan is het verder een kwestie van dit patroon vasthouden.

Ik eet in de morgen twee boterhammen met beleg en drink er een glas karnemelk bij. Tussendoor twee tomaten of een appel of stuk meloen. In de middag twee boterhammen kaas en een glas melk. Tussendoor geen limonade maar gewoon water.

In de avond net als altijd gewoon een mooi bord warm eten maar in plaats van vla neem ik yoghurt. Nog altijd drink ik gewoon mijn twee glaasjes wijn per dag.

In de avond wel koffie maar niet meer met 3.5 suikerklont (nu eentje) en geen koek. Later op de avond een of twee stukjes fruit.

Resultaat na 3 weken, zes kilo kwijt.

2 opmerkingen:

  1. Het kan wel, maar men moet wel gemotiveerd zijn, anders wordt het niks.
    Toen ik nog werkte, woog ik 85 kg, eenmaal met de VUT ben ik veel gaan fietsen en nu weeg ik nog 74 kg!
    Maar ik fiets dan ook tussen de 4000 en 5000 km per jaar, en wandelen doe ik niet veel en zwemmen nog minder. Vroeger wel, maar ik vind het zo'n gedoe altijd....
    Je levenspatroon moet gewoon anders worden.
    Koffie drink ik al niet meer, een biertje af en toe en net als jij veel water en weinig frisdrank.
    Roken doe ik al 20 jaar niet meer, en ik voel me nog steeds prima in vorm.
    Maar, je hebt niet alles zelf in de hand, het is ook genade dat ik nog fit ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan! Dat van die suikerklontjes had ik willen opperen maar ik dacht dan gaat ie vast steigeren. Heb je nu dus zelf al besloten. En nou maar volhouden. Respect voor je discipline.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.