maandag 12 augustus 2013

Todd Bentley de schijnvertoning


4 opmerkingen:

  1. Kan het niet eens zien.. duivels dit. Heel verdrietig dat een deel van de aanwezigen hier intrapt omdat ze blind zijn, of gewoon niet beter weten. Moge God hen de ogen doen openen, opdat men ZIET.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan hier ook niet naar kijken.....misselijk word ik ervan..... Inderdaad duivels Johannes. Ik snap werkelijk niet dat mensen hier intrappen! De duivel gaat rond als een briesende leeuw...nou, dat zie je zo! Deze mensen hebben heel veel gebed nodig en het inzicht dat ze terug moeten keren naar Jezus en zich niet moeten wenden tot figuren zoals deze Todd Bentley bah bah bah.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook na enkele seconden gestopt. Weerzinwekkend. Hoe kan ook maar iemand geloven dat dit van God is. De vrucht van de Geest is liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelijkheid, goedheid, vertrouwen, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.

    Als je deze man hoort schreeuwen en ziet duwen.. Walgelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En toch zijn er massa’s mensen (christenen?) die om hem heen staan te joelen. Da is toch eigenlijk te bizar voor woorden! Dat zo iemand niet gelijk met de zegen na wordt buiten gezet maar op het podium als pastor wordt gezien. Het spijt mij ook maar dit is een onbeschofte, opgeblazen kikker die ook bij mij slechts braakgevoelens verwekt

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.