woensdag 25 maart 2015

Hartproblemen

Ik mag graag bijsluiters lezen. Ik geef het maar toe ik heb een bijsluiterfetisch. Dat begint al als ik een nieuw doosje krijg,
dan zit ik me al te verkneuteren op het straks lezen van de bijsluiter. Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen en bij de avond koffie pas te bevredigen want voorpret is ook pret.
Je komt echt de leukste dingen tegen bij het kopje": Bijwerkingen".
Dat bewaar ik dan ook, net als het stukje haas van de haaskarbonade, tot het laatst. Daar begint he...
t grote plezier.
Ik noem van Domperidon even deze zin: Als bijwerkingen kunnen hartritmestoornissen optreden of een hartstilstand. Neem in dat geval altijd contact op met de arts.
Ziet u het voor u? Nee eerlijk zeggen! "Hallo dokter, ja met mij. Ehh mijn hart staat stil en wat denkt u, kan ik beter stoppen met dit middel of raadt u mij aan toch verder te gaan?""
( De dokter) "Ik denk dat u er even aan moet wennen, probeer even een paar dagen door te gaan, wellicht gaan deze klachten over en begint uw hart over een week weer te slaan."
Echt superleuk die bijsluiters...