dinsdag 20 januari 2015

Toch een holle aarde


De mens vloog naar de maan en sprak de woorden:” God bestaat niet, we zijn op de maan en we zien Hem niet.”

Het doet me aan een miertje denken die op een dag 30 passen buiten zijn holletje onder de grond zette en riep: ”olifanten bestaan niet ik ben nu al onwijs ver van mijn vertrouwde omgeving en ik zie ze niet en dus bestaan ze niet…..

Mensen zijn altijd goed geweest in voor de beurt spreken. De aarde staat al lang niet meer in het centrum van het heelal en heeft dus zijn unieke positie in ons denken verloren. Het heelal zit stikvol met bollen, velen net als onze aarde, volgens de wetenschap dan. Maar ja, de wetenschap zegt wel meer waar men later op terugkomt.

Misschien staan we op een goede morgen wel op en blijken wij niet op de buitenkant van een bol die we de aarde noemen te leven, maar aan de binnenkant van een holle bol. Is heel het universum opgevouwen in de 4e dimensie in de holte die wij de aarde noemen.

Blijkt die aarde toch weer de centrale plaats waarin alles zich afspeelt. U mag mij uitlachen maar al de wetenschappelijke zaken zijn even consistent in een holte als in een bol.
http://www.goedbericht.nl/forum/index.php?action=vthread&forum=6&topic=302