vrijdag 7 oktober 2016

Wietolie-forum

Wietolie en mijn ervaring (na ruim 2 maanden)

Inmiddels is mijn eerste flesje wietolie (10 ml) bijna leeg. Heb er dus ruim twee maanden mee kunnen doen. Wietolie Nederland vindt het aardig dat ik deze stukjeseld!
Mijn ervaring nu ik de wietolie snuif (dus hoofd achterover en net als een neusdruppel nemen) is positief. Maagproblemen doen zich niet meer voor. Beter dan oraal innemen wat bij mij toch een doffe maagpijn gaf op den duur. Het is nu eenmaal pittig spul voor je maag en als je zoals ik twee keer een maagoperatie hebt gehad is het orgaan nu eenmaal wat gevoeliger dan bij anderen.
Mensen zeggen wel dat ze zich (in het begin) raar voelen bij het gebruik en dat klopt wel een beetje. Je bent na inname een beetje lacherig, vrolijker en gelukkiger als je je gevoel leert sturen. Geen idee of anderen deze ervaring delen maar ik merk wel dat je elke dag beter reageert op de olie. Alsof je een knopje om kunt zetten waarmee je een positief levensgevoel kunt putten uit de olie. Dat houdt de hele andere dag bij mij aan.
Nu hebben wij het dus over (noem het) bijwerkingen. Ik kan mijn beeldig voorstellen dat als je in de put zit of depressief bent dat je juist deze (bij) werking wellicht zoekt en ook dat is oké. Maar ik voor mij zoek ten eerste de pijnstillende werking en de “lekker op slapen werking”. En die zijn zeer wel.
Los daarvan is kanker een redelijk veel voorkomende kwaal in onze familie en werd bij mij op mijn 14e levensjaar al een gezwel uit mijn kinderlijf genomen. Vraag mij daarom hardop af of de olie ook preventief werkt? Of moet je er dan ook nog een olie met veel CBD voor innemen? Misschien kunnen mensen die daar kijk of ervaring mee hebben antwoord op geven?
Om kort te gaan: wil die olie echt niet meer kwijt. Voel me er dus echt wel veel beter bij dan de opiaten van de huisarts…

schrijf dus ze zonden mij gratis een nieuw flesje toe, wat maar weer aangeeft vanuit welk vat men daar tapt. Niet om slechts winst te maken doch meer vanuit de gedachte mensen te helpen waar nodig en dat vind ik een heel goede service. Kom daar eens om in de seculiere wer
Inmiddels hebben we een klein besloten forum opgezet waar al de verhalen en anders verhalen ook te delen zijn. Voel je welkom als je meer wilt lezen of weten over deze olie.
https://www.facebook.com/groups/1224285457606558/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.