maandag 28 oktober 2013

De Hanepray


En ma hoe bevalt het in dit nieuwe tehuis?
Ma: Welk nieuw tehuis?
Nou Dit waar u nu zit.
Ma: Is dit nieuw dan?
Weet u niet meer van dat andere in Gouwestein?
Ma: Gouwestein, wat is dat?
Heeft u nog last van die schreeuwende oude vrouw in de kamer hiernaast?
Ma: Schreeuwen? Nooit gehoord!
Wilt u een bakje aardbeien?
Ma: Ja lekker, maar…jij bent toch mijn zoon?
Ja dat ben ik.
Ma: Tjonge, jonge, jonge
Heeft u het naar uw zin hier in de Hanepray?
Ma: Hanepray, wat is dat?
Nou waar u woont.
Ma: Oh dat, ja prima naar mijn zin.
Ma maakt een gelukkige indruk, zit in een splinternieuwe comfortabele stoel voor de televisie en de verpleging is erg lief voor haar. Ik geloof dat ik hier blij van word…

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.