zaterdag 2 januari 2016

Normaal

Sinterklaas is weer weg, de kerst is
voorbij, het gedonder met donderslagen is achter de rug, tijd om weer normaal te doen. Heerlijk. Ik ben geen feestbeest, meer iemand die dol is op normaal. Een gewone man. Mag ik?
Sinterklaas, ach, leuk voor kinderen maar het gedoe over zwarte piet verpest veel. Kerst dan maar, nou ja wie denkt er nog echt aan de komst van de Christus? De meesten hebben hun pens vol eten en zwijmelen even bij de kerststal en gaan verder. Oud en nieuw dan? Och, oliebollen waar je van elke krent een wind moet laten en dan die oorverdovende dreunen die je uit je slaap houden. Gooi maar in mijn pet. Ik heb meer met normaal. Dat is mij al feestelijk genoeg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.