vrijdag 22 november 2013

Crown Live


De cursus: jouw geld telt. Alles lijkt om geld te draaien in het leven. Wie geld heeft, die heeft macht. Maar kennen wij ook de duistere macht achter het geld? Hebben wij macht over het geld of heeft het geld ons in zijn macht?

Wij willen individuele christenen en kerken erbij van dienst zijn met gezond Bijbels onderricht en goed doordacht cursusmateriaal om tot financiële vrijheid te komen en royaal te gaan leven. Daar geloven wij in. Grip op je knip.

Zomaar wat stukjes uit een kerkenblad waarvan ik denk: nou dat is wel mooi om mensen te helpen die in de financiële problemen zitten. Welja, ik stem voor. Ik geef immers zelf ook meerdere keren per jaar cursussen aan groepen of individuele personen. Neem ze de halve of soms de hele dag mee op sjouw en leer ze met de fotocamera om te gaan. Koffie, koek wat te eten, ja zit er ook nog bij. We zijn op de wereld om elkaar te helpen niet waar. Vaak vragen mensen me: ”En wat kost die cursus bij je?” Dan antwoord ik voldaan: ”Helemaal niets.” IK wil er niet eens iets voor hebben want die mensen van de Crown live hebben gelijk. Alles lijkt om het geld te draaien bah!

Ehh de kosten voor de Crown Live cursus zijn ehh 75 euro pp.

Tja….