dinsdag 30 augustus 2016

Wietolie Nederland en mijn ervaringen

Zalig geslapen. Merk dat ik steeds blijer wakker word. Niet meer zo suf als met tramal en heb het idee dat ik dieper slaap. Ik snurk niet. Ook een prettige bijkomstigheid want van veel tranquilizers wordt een mens zo ontspannen dat het weer snurken tot gevolg heeft. Maar volgens mijn vrouw lig ik rustiger in bed (ook wel eens lekker) en geen gesnurk. Wietolie schijnt ook een positief effect te kunnen hebben op slaapapneu, dus doe er je voordeel mee…..
Euforische gevoel hangt nog wel in de lucht. Ik word bijna zingend wakker en heb echt (weer) zin in de dag. Het leven heeft wat meer kleur, zo lijkt het. Kun je er bij drinken is een vraag die ik via een pbtje kreeg van een blijkbaar meer dorstig mens dan ikzelf. Het antwoord is: ja want ik drink ook elke dag twee borreltjes of twee glazen wijn. Als je daar maar wel een grens trekt want wij nemen ons welzijn wel serieus.
Heb je niet steeds meer nodig? Geen idee. Als je je goed voelt bij een zeker aantal druppels, waarom zou je dan meer nemen?
Iedereen lijkt tegenwoordig wel kanker te krijgen, werkt het gebruik van de olie ook preventief? Ik heb half internet afgestruind en kom veel geluiden tegen waarin het volgens zeggen preventief zou werken, maar zekerheid wordt niet gegeven.
Tot nog aan toe: bijwerkingen? Niet echt. Of je moet het gevoel van geluk, het verruimen van je verdraagzaamheid onder bijwerking moeten plaatsen. Maar dan wel positieve bijwerkingen. Merk wel als ik in de nacht wakker word, dat de olie tot zeker 10 uur na inname nog werkzaam is. (bij mij dan). Waar merk ik dat dan aan? Ontspannen, pijnloos en blij gevoel en je ligt zo heerlijk ontspannen in bed.
Heb ook het idee dat door de betere nachtrust, overdag een buffer aanwezig is, waardoor je positiever in het leven staat met meer moed om de dag door te komen. Hoorde dat een paar dagen geleden een jongeman zich van het leven beroofd heeft in het dorp omdat hij het leven met zoveel pijn (weet geen details) niet meer aankon. Dan denk ik: wie weet had deze olie ook voor hem nog verbetering kunnen brengen. Jammer dat ik hem niet kende. Leven met elke dag pijn is zo vreselijk aftakelend voor lichaam en ziel. Ik geloof niet in zelfmoordenaars. Alle mensen willen leven, doch soms kan men het leven zoals het tot hen komt niet (meer ) aan. Men wil wel leven, maar zonder pijn, geestelijke of lichamelijk. Zelfmoordenaars bestaan derhalve niet, slechts mensen die overlijden aan hun pijn en moeite omdat ze zo niet verder konden….