maandag 25 december 2017

Omslag



Eerste kerstdag of eigenlijk de nacht naar eerste kerstdag, was
de grote omslag. Niet goed slapen, moe als een kerstkalkoen zonder vulling. Enkel nog een paar minuten uit bed om over te geven en dan hup weer terug.

Had zelf het idee dat het einde verhaal was. Een kind komt op eerste kerstdag om Verlosser te zijn, een oudere man verlaat als verloste het toneel. Lijkt me redelijk.
Kopje thee op bed met een beschuit wil er helaas ook uit. Van binnen zijn ze in staking gegaan me dunkt.

Iedereen die nog spontaan langs wilde komen begrijpt wel dat dit niet meer tot de mogelijkheden behoord. Misschien als je belt of een berichtje stuurt dat het nog in te lassen is, maar voor mij is het zeer vermoeiend, sorry.

Misselijk, buikpijnen, hoofdpijn, beetje depri van de medicatie en suf. Dus ik zal vandaag ook wel erg veel op bed liggen.  Iedereen bedankt voor jullie gebeden en zorg. Ik mag hopen dat de tijd dat ik thuis mag komen, niet al te lang meer op zich laat wachten.
Het is mooi geweest, heel mooi, maar het verlangen naar het einde en het nieuwe begin is in mijn beleven nu mooier dan wat mij hier op aarde nog rest.

Goed te zien dat zoveel mensen Paula aandacht schenken en bijstaan in dit zware afscheid dat dan wel geen vaarwel doch een tot zien is, maar het neemt niet weg dat het zwaar is.

Bedankt lieve mensen voor al de goede zorg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.