donderdag 26 december 2013

Vanavond rond de Goudse glazen

Man met enorme buik: ”Er zit geen stukje origineel meer in die ramen, alles is al vervangen in de loop der eeuwen.”

Vrouw op hoge hakjes: ”Welke dominee zou hier preken?

Ik: ”Batenburg.”

Vrouw op hoge hakjes:” Wilt u zich er niet mee bemoeien meneer!”

Ik: ”Sorry!”

Vrouw op hoge hakjes tegen man: ”Volgens mij preekt hier een vrouw.”

Ik: ”Nee een man.”

Vrouw op hoge hakjes: ”Heb ik u iets gevraagd?”

Ik: ”Ehh.”

Man: ”Wat zegt die vent?”

Vrouw op hoge hakjes: ”Weet ik het, kom laten we doorlopen.”

Oma met kerstmuts tegen kleinkind: ”Vin” je het leuk Robbie?”

Robbie: ”Geen barst aan oma, “laan” we naar huis gaan.”

Oma:” Kijk dan al die gekleurde raampjes.”

Robbie:”Jahaa heb ik al gezien, ik wil hier weg oma.”

Oma: ”Geef me maar een handje dan lopen we nog een rondje.”

Robbie: ”Hé bah!”

Om kort te gaan: Leuke avond, in een uurtje rond de kerk, zeker 200 mensen gezien, een keer sjans gehad, een keer een uitnodiging om mee te gaan eten met een leuke groep mensen die mij wel aardig vonden en veel mooie foto’s geschoten. De Bijbel heeft het over dat het op de drempel van Gods huis al kostbaar wonen is. Geloof mij, zelfs eromheen is het reuze leuk!