vrijdag 3 juli 2015

Er is hoop


Wie aan de “er is hoop bus” denkt, denkt aan Ton Been. De man die generaties mensen hoop heeft gebracht (en het nog doet). Hij is
zonder navragen gegarandeerd in de “er is hoop bus” geboren. Er zijn weinig mensen die ik ken die zo bescheiden zijn als hij en zoveel positieve geloofsenergie aan de dag leggen. Een ding weet ik zeker, als we in de rij staan voor de hemelpoort, verschuil ik mij achter hem in de hoop over het hoofd gezien te worden en binnen te glippen.

Alle gekheid op een stokje, deze man is niet bij te “benen” als het om het delen van het goede nieuws gaat, ik acht hem een voorbeeldige broeder. Heb gezocht naar minpunten in zijn persoon, want die moeten er toch ook zijn, maar vond slechts hoop en daar was het nu net om te doen.

Ton je bent een man uit een stuk ja van (be) Ton, bedankt weer voor de koffie en het appelgebak en de positieve gesprekken…