donderdag 16 oktober 2014

Beertje

Met die regenachtige dagen stoei ik nog maar een keer met beertjes. Je mot toch wat als oude man.
Had ik de oude beren nu maar bewaard, maar helaas pindakaas, ik heb niets, noppes, geen moer van mijn verleden.
Geen schoolrapportje, geen speelgoed, geen enkele houvast in die vorm met het verleden. Alles is in de scheiding van vader en moeder blijven hangen.
Denk daar eens aan papa's en mama's als u... uw nieuwe liefde achterna loopt. Om een grote doos met spullen voor de kinderen op te slaan en te bewaren want u ontneemt ze al zoveel door uw waarheid en geluk te volgen.
Ik speel daarom vandaag maar met een moderne beer. Dit zijn 3 foto's over elkaar en opnieuw is er gebruik gemaakt van maskers. Is eigenlijk geen moeilijke bewerking maar je moet wel een beetje creatief zijn.