Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw opdracht.
We hebben uw opdracht ingepland en op onderstaande datum en tijd komt onze chauffeur uw hulpmiddel(en) bezorgen of ophalen.
Indien er zich omstandigheden voordoen waardoor wij bovenstaande planning niet gaan halen, zal onze chauffeur tijdig telefonisch contact met u opnemen om een aangepast tijdstip door te geven. Heeft u een vraag over de afhandeling van uw order kunt u tussen 8:30 uur en 16:30 uur contact met ons opnemen op nummer 088 - 10 20 100 (Kies 1 indien het een kortdurende verstrekking betreft Kies 2 indien het een langdurende verstrekking betreft); wij staan u graag te woord. Dit is een automatisch gegenereerde email; reageren op deze mail middels een reply is daarom niet mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Medipoint uitleenservice
Deze mail sturen wij u ter informatie. Wij behouden ons het recht voor onze planning aan te passen. Aan deze mail kunnen geen rechten worden ontleend.
Met andere woorden: men belt niet even dat men het bed van Pa op komt halen, men mailt. Lees je een dag je mail niet, staan ze voor nop aan de deur. Of je er even 3 uur gaat zitten wachten op de chauffeur die tussen 13.30 en 16.30. Want bellen leverde enkel een dame op die klonk of ze ook voor de hijglijn werkte in haar vrije uren, maar kon niets voor mij betekenen wat de afspraak betreft.
En dan besluiten ze met: Deze mail sturen wij u ter informatie. Wij behouden ons het recht voor onze planning aan te passen. Aan deze mail kunnen geen rechten worden ontleend.
Dit wil zeggen:'er is een kans dat je voor piet snot 3 uur in vaders huis zit te wachten als wij onze planning moeten aanpassen.
Wat een service!!!!