vrijdag 24 mei 2013

Straat evangelisten


Waarom word ik nooit aangesproken door straat evangelisten?
Is het
zo bekend dat ik christen ben of staat het op mijn voorhoofd gedrukt? Zie ik er misschien volslagen reddeloos en daardoor hopeloos uit? Aan de tekst op de “er is hoop” bus zou op kunnen maken dat deze hoop ook voor mij geldt! De meest vreemde figuranten worden aangesproken met de woorden:”Meneer (mevrouw kan ook) kent u Jezus?” Maar in mijn geval (ja ik heb het vandaag weer getest en ben er verschillende keren langsgelopen) blijkt er geen enkele hoop. Gewogen en te licht bevonden. Herkenbaar gevoel?

4 opmerkingen:

  1. wat zou jij doen als er zo'n zwaargebouwde bodybuilder op je af komt.. Zijn overtuiging ter discussie stellen?

    Mensen gaan heel snel op het uiterlijk af. Doe een grijs pak aan en zet een gleufhoed op en een metalen brilletje op je neus. Wedden dat ze om je heen zwermen?

    hahaha, groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hhaahaha dat is een goeie..meestal mensen die heel zwaargebouwd zijn geven dat indruk aan anderen...maar God kent het hart..is wel een leuke reactie

      Verwijderen
    2. En zo krijg ik met een knipoog van boven de indruk dat ik moet afvallen en dat terwijl er toch echt in de bijbel staat dat al het vet voor de Heer is...

      Verwijderen
  2. Hahaha zou dat het zijn? Afvallen dan maar....En ja een beetje stoffig worden misschien helpt het...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.