dinsdag 21 mei 2013

Bellen onder het eten


Het is kwart over vijf en de telefoon gaat. Ik heb uit ervaring geleerd om die dan te laten gaan omdat het in alle gevallen mijn

vader betreft die zich niet wenst te houden aan een stukje begrip dat wij dan gaan eten.
Paula neemt tegen beter weten op en roept:”het is je vader!” Ik zeg:”wat is er voor grote nood dat u belt?”
“Nou niks ik wil je gewoon even spreken.”
 Dat vind ik fijn maar heb al duizend keer gezegd dat wij om kwart over vijf eten en als u voor een gezellig praatje wil bellen dat u dat dan voor of na die tijd moet doen. Ik vind het storend als mensen onder de maaltijd bellen.”
“Jij eet op de raarste tijden,” is pa’s antwoord alvorens hij de hoorn op de haak smijt.
Ik moet heel diep zuchten en eigenlijk smaakt mijn eten ook niet meer zo. Pa waarom ben je zo?

1 opmerking:

  1. Ja Peter, Vervelend he. Maar zo is hij, je weet het elke keer weer en je kan praten als Brugman. Succes hiermee.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.