zondag 21 april 2013

Peter gaat fossiel

Oud worden is in, er oud uitzien is uit. Het gaat erom dat je er tot op hoge leeftijd zo fris uit blijft zien als een bakvis.
Onnodig te roepen dat zulks niet lukt. De eeuwige jeugd komt nu eenmaal niet uit een potje of tube.
Wat is er mis met een oude kop? Veel, vinden we in onze tijd. Ben je boven de dertig dan ben je al best oud, boven de veertig is onwijs oud en nog ouder wordt bejaard. Ik heb mijzelf daarom eens een redelijk fossiele uitstraling gegeven en vind dat lekker tegendraads mooi. De bijbel leert ons om respect voor de ouderdom te hebben. Vroeger dacht ik dat Gert en Hermien dat hadden uitgevonden, maar neen, het is toch heus ook afkomstig uit Gods woord...

6 opmerkingen:

  1. Haha, nou wat mij betreft is er niks mis met een oude kop Peter! Vindt het juist mooi moet ik zeggen. Helemáál als het ook nog eens een karakteristieke kop is.

    Lieve groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto, lijkt wel getekend...dus mooi bewerkt.
    Dat gezeur over oud worden....het grootste deel van de bevolking is oud of ouder, in ieder geval niet jong. We vergrijzen dus, wen er maar aan. (Mensen die zeggen dat je zo oud bent als je je voelt, brrrr, die zijn oud...hanteren het laatste strohalmpje...)
    Grts irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto Peter. Maar ik krijg de indruk dat je wel eens een washandje over je gelaat mag halen...? Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bewerkingen, welk programma gebruik je daarvoor?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kreeg van een bevriende fotograaf photoshop ter waarde van 1000 euro. Tja... Die mazzel heb je soms....Ik zou dat er niet aan uitgeven maar als je het zo maar krijgen kan, ben je blij....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Peter, wij mannen schijnen knapper te worden als we ouder worden (de meeste dan). Of misschien wordt interessant met knap verwisseld?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.