woensdag 10 april 2013

Insult


Paula’s vader opnieuw ziek. Toen we er aankwamen bleek de verpleging op de afdeling van huize bloemendaal
zeer actief en attent. We hadden al opgemerkt dat het nogal wisselt wie er dienst hebben. Afgelopen zondag werkten er twee Surinaamse dames die ook zo onwijs lief en goed waren.

We kwamen gelijk met de ziekenauto aan en gingen met de brancard mee omhoog. Natuurlijk gaf de lift aan dat 5 mensen en een brancard te zwaar was dus ik liep de 8 trappen op naar boven en ontdekte dat die 99 kilo nog altijd te veel van het goede is, maar dat is van later zorg.

Paula’s vader is in de zorgzame handen van de broeders meegenomen naar het groene hart ziekenhuis.

Geluiden die ik opving klonken als: uitgedroogd, Insuline consult, herseninsult, bloeddruk van 200 over 100.
Paula is nu terug naar het ziekenhuis om samen met haar moeder en broer verder te ondersteunen waar nodig.

Gebed is heel erg nodig.
Alvast bedankt…

8 opmerkingen:

  1. Veel sterkte Peter en Paula.
    Jullie zijn allebei in mijn gedachten en ik zal bidden voor de hele situatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gebed is er altijd meneer peter sterkte...jullie hebben het echt nodig nu..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Peter, ik sluit mij bij de anderen aan. Wij nemen jullie allemaal mee in onze gebeden.
    Veel kracht van onze Here Jezus, veel liefs, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte! Jullie zijn in mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte Peter en Paula! Ik zal voor jullie en de familie bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal voor jullie bidden. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.