dinsdag 19 maart 2013

Valse schaamte


Dus ik moest vanmorgen weer naar de huisarts om een bekertje met lauwe plas in te leveren. Nou weet ik niet hoe dat andere mannen afgaat, maar ik zag er tegenop. Voor hetzelfde zit de wachtkamer vol met jonge meiden en daar sta ik dan met mijn lauwe potje. Het viel mee, er zat een oude vrouw zonder tanden en een arabier die de duivelsverzen las. De dame achter de balie nam het mee naar achter en ik schaamde mij natuurlijk weer dood. Ze begon erin te roeren en riep:"Het is in orde hoor meneer de Mooij." Zo snel mogelijk weer naar buiten dus...Eenmaal op straat voelde ik mij weer een stuk dapperder en kon de wereld aan. Ben voor de zekerheid maar drie potten Cranberry wezen kopen om een toekomstige blaasontsteking voortijdig de kop in te drukken.
Het zal allemaal wel aan mij liggen, maar er zit toch een soort schaamte op om met je plasje te koop te lopen...

8 opmerkingen:

  1. wie heeft nooit een blaas onsteking gehad?

    ik maak me niet druk wat mensen denken
    wij kunnen allemaal ziek worden

    als mensen iets achterzoeken wel is hun slechte geweten

    trek u niks van aan....als u vrouw achter u staat en de heer is genoeg...

    beterschap..voor u...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het nooit gehad. ehh....Mijn vrouw staat meer voor mij dacht ik. Haha, grapje hoor wel lopen naast elkaar...
    Bedankt voor de beterschap...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Darmonderzoek lijkt me beroerder, maar ik begrijp het wel. We staan liever niet te kijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gek he, Peter, daar heb ik nou echt geen last van. We komen tenslotte niet voor niks bij de dokter.
    Dus wel of geen plasje we hebben allemaal onze problemen als we daar zitten.
    Maar hoop dat je nu weer helemaal tip top bent. Slim om cranberry te halen. Gebruik ik ook, want anders zit ik er elke week mee. Heb chronisch blaasontsteking. Zo van het een op andere moment is het weer feest. En al ben ik er net van af kan het de volgende dag weer komen. Dus gebruik ook cranberry. Maar dat werkt niet tegen de maandelijkse vrouwen ongemakkelijkheid want dan is het ook weer zo ver.
    Succes en mocht het nog niet helemaal goed met je gaan, sterkte.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eens in de drie maanden moet ik met een 24 uurs plasje op pad, da's dan een liter of twee. De schaamte ben ik allang voorbij, wat dat betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend. Ik snap je schaamte wel :-) Mijn zoons doen dit ook helemaal niet graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom op Peter, beetje meer sch**t aan de wereld hebben kerel!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.