dinsdag 12 maart 2013

Overstap


Vandaag de laatste dag dat ik bij de oude provider zit, morgen komt KPN om de overstap te maken omdat ik nog altijd problemen heb met de verbinding.Derhalve zal het oude mailadres: clintdemooij@versatel.nl, na vandaag niet meer in gebruik zijn. Het nieuwe moet ik nog bedenken en aanmaken maar tussentijds ben ik voor mail in ieder geval te bereiken onder clintdemooijapenstaartjehotmail.com.
Buiten ligt een dun laagje sneeuw en ik begreep dat het de koudste maart vanaf 1924 is. Hoezo opwarming van de aarde? Hoezo broeikaseffect? Hoezo Al Gore? Hoezo
An Inconvenient Truth? Leuke theorie maar de praktijk leert keer op keer dat heel veel geklets over het milieu er enkel toe dient om op het gevoel van het volk te spelen en veel geld los te weken voor zaken waarvan wij ons zo langzamerhand moeten gaan afvragen hoe lang wij ons nog in de maling laten nemen?

3 opmerkingen:

  1. Hoi Peter,

    KPN? Nou succes dan! Nee hoor, ik wens je qua KPN het allerbeste.

    Beetje sneeuw in maart en dan geen klimaatgevolgen door de opwarming is mij een te gemakkelijke conclusie. De opwarming heeft ontzettend veel gevolgen maar dat gaan we met geld niet oplossen; daar is een mentaliteitsverandering van de mensheid voor nodig dus daar heb ik een hard hoofd in.

    Gr. Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik besef dat al de providers grote steken laten vallen. De een heeft hier de ander daar goede ervaringen mee. Ik zit al 10 jaar probleemloos bij tele 2 het vroegere Versatel, maar de laatste maanden was het een ramp. Mede omdat ze elkander (KNP en Tele 2) de schuld geven van waar het probleem zit, is de beste oplossing...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou vandaag voor het eerst dus via KPN, het zal mijn benieuwen...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.