maandag 4 februari 2013

Varen over de baren

Varen met groep christenen (24 stuks) Van Enkhuizen verder over het ijsselmeer en daarna over de wadden zee. Eilanden aandoen. Eten wordt verzorgd aan boort. 12 hutten, met eigen wc en douche. Cursus zeilen voor hen die dat leuk vinden, op de eilanden een en ander bekijken, surfen, fietsen, kleppen, bbqen, wijntje erbij, genoeg te zien en bovenal varen over de baren.

 Ja wil ik nog wel eens organiseren. Was een heel leuke week op de boot bij Jan Schoen. Schip van 35 lang dus voldoende privacy. Kosten toen *is al weer 12 jaar geleden) 350 euro pp. Zat wel alles bij in. Gekozen was voor een open sfeer.

 Iedereen kan doen wat hij/zij/hen leuk lijkt. Geen vaste programma’s. Gewoon gezellig en fijn samenzijn en genieten van elkaar. Soms denk ik er wel eens aan om weer eens zoiets op te zetten…

Geschikt voor kleine kinderen? Neen
Geschikt voor mensen die niet mobiel zijn? Neen
Wat wordt er van je verwacht aan boort? Dat je gezellig bent. 
Moet ik iets? Neen al wil je de hele reis aan boort blijven.


Worden er bijbelstudies gedaan of ander geestelijks? Tenzij jij en anderen er voor in zijn kan dat, maar niemand behoeft mee te doen. Mogen alleen christenen mee? Iedereen die zich normaal kan gedragen is welkom.
Misschien is er via bloggen behoefte dan valt altijd te overzien wat mogelijk is....


5 opmerkingen:

  1. Dat bedoel ik, met zijn 24-en op een bootje, dat
    is me te benauwend. Dan erger ik me binnen 24 uur kapot.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me geweldig op zo'n bootje. Zelf hebben we een zeilboot, maar zo een grote bemannen lijkt me geweldig.
    Grts Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een grote boot hoor met heel veel ruimte voor afzondering, maar het moet je ding zijn, dat blijft met zoiets....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat zouden we graag meegaan.....maar ja, we zijn niet mobiel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me erg mooi om dat eens te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.