zondag 3 februari 2013

Niet voor de poes


De buren in de straat hebben een poes die de halve nacht onder ons raam staat te blèren dat ze wat wil. Nou ben ik persoonlijk niet voor de poes dus dacht er het mijne van. Ik denk dan: laat zo’n beest dan helpen of houdt het lekker bij je onder je eigen bed, maar laat het niet nachtenlang met al haar poezigheid onder het slaapkamerraam van de buren staan schreeuwen want wat moet ik er mee? Heb al een schoen geworpen die geen doel trof want ik ben niet op mijn best midden in de nacht in mijn onderbroek voor een open raam bij 2 graden onder nul. De volgende morgen kon ik mijn werkschoen weer vol vorst aan mijn voet trekken en liep de hele dag met een koude poot. Dus buren, haal uw vurige poezen aub binnen in de nacht of laat ze even helpen aub….

1 opmerking:

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.