vrijdag 18 januari 2013

Nieuwe James bond


11 opmerkingen:

  1. HAHA. Je zou zo voor Daniel in kunnen vallen! Geen probleem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Draait ie ook in de Pathé in Eindhoven? Dan ga ik kijken hihihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wel op dit kan ik zeggen..is het een mopje?
    maar zelfs denk ik dat de heer iets anders in gedachten heeft voor u

    dat is een photoshop of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mensen dit is de echte James hoor echt, haha. Ja even mijn tedere hoofd erop gezet in photofiltre....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kun je met die sigaar raketten afvuren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Clint Eastwood18 januari 2013 06:14
    Mwahh zijn losse flodders Kees, zoals de wereld ze heeft. het lijkt heel wat maar eigenlijk vind ik James bond van vroeger leuk. Die moderne hebben weer dat harde, waar ik niet warm voor draai. Geef mij maar die oude.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Roger Moore was toch wel mijn favoriet.....verhalen met een 'knipoog' liggen mij ook wat beter. En wat fijn dat je ons een inkijkje geeft in een hele andere kant van je....whowww..
    Grts Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind ik nog altijd de leukste typisch Engelse...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.