donderdag 3 januari 2013

Bonbons voor ma


Bij ma geweest en erg gelachen want ma wilde bonbon dus ik duw er een paar in. Na een 15 tal minuten wijst ma op haar mond als blijk van meer bonbons te willen. Dus ik druk er nog een paar in en ma maalt alles weg. Na een half uur maar weer op huis aan maar ma wijst naar de zak bonbons en wat doe je dan? Precies je stopt er nog maar een zwikje in. Ik werp nog een blik op de koelkast en zie een briefje van Pothof waarop staat ma beslist geen snoep te geven. Ze krijgt gemalen voedsel en zelfs kauwgum wordt ten strengste ontraden. Ik weet dat ik slecht ben, maar gaf ma na het lezen van deze info nog een extra bonbon in de hoop dat Pothof deze later in moeders onderbroek weer terug zal vinden compleet met praline vulling….
Foto ma toen ze nog "goed" was een jaar na haar herseninfarct. 

3 opmerkingen:

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.