zondag 9 december 2012

Winterfair


Gisteren naar de winterfair op Ouderkerk a/d IJssel.
Paula wilde niet mee en dus had ik de handen vrij om een en ander vast te grijpen. Haha. Jullie kennen mij toch?
Een heel leuke serie foto’s geschoten van deze winterfair en ik heb er menig leuk uurtje door mogen brengen.
En ze troffen het want het zonnetje scheen heel de dag. Als het weer zo bar was als vandaag had alles in het water gevallen en dat is dan toch wel een beetje heel erg jammer voor de mensen die zoiets organiseren. Door de sneeuw had ik een echt: "gezellig het is wintergevoel.”
Misschien ken je dat wel, een vreemde mengeling van blijdschap, kaarsen, oliebollen en glaasjes warme wijn.
Nou ja nog even en het is weer kerst. 
Kijk gerust even op de link naar mijn andere weblog...

Je kan zien hoe leuk het was onder deze link....

9 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Peter,ziet er gezellig uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja als ik toch wat pak, dan geen oud spul...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat prachtig vastgelegd. Geeft een heel mooi beeld hoor! Heb je link ook bekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooie fotos zeg! laat me denken aan de openlucht museum hier in arnhem ..je wordt gebracht in die tijd..ik hou van hollandse oud tradities..is anders dan ons..er is veel moois in dit land te zien. veel sterkte met het afvallen ook voor de dames..fijne week groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Peter, gelijk even op je andere blog geweest. Geweldige foto's joh.
    Super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend zo'n fair in Charles Dickens stijl, prachtig!
    Het was vast gezellig aan de foto's te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ja....
    Leuke foto's.
    En ach, je doet er bepaalt niet geheimzinnig over, dat scheelt weer voor Paula!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had de foto's op Krimpenerwaard al gezien, wel prachtige vrouwen daar bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.