zaterdag 22 december 2012

Tarzan en Jane


Sommige vrouwen hebben zelfs zonder christen te zijn, iets in hun houding wat je aantrekt. Misschien herken je dit? Aan de andere kant zijn er ook waar je haren bij overeind gaan staan als ze enkel maar iets tegen je zeggen. Onnodig te roepen dat dit ook voor de omgekeerde sekse opgaat als je vrouw bent.
Je hebt vrouwen die hun man door dun en dik steunen zelfs als hij een hobby heeft waar je als vrouw misschien van denkt: ik wilde wel dat die vent zijn kop eens hield. Mij trof het enthousiasme van deze vrouw op internet die ondanks dat ze diep van binnen wel beter wist, haar man toch op een voetstuk plaatste en in zijn Tarzanwaan liet....

4 opmerkingen:

  1. Ik heb zo'n vriendin ja, petje af voor deze dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, je filmpje wpordt neit toegelaten op filternet. Maar ik dus al een voorbeeld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar heb je direct het grote nadeel van filters die werken vak te enthousiast en dan komen zelfs heel normale zaken niet door. Jammer is erg lachen, maar met kinderen zoals bij jullie, liever iets missen dan het risico dat er zaken gezien worden waar je ze voor wil besparen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig maakt mijn Tarzan iets minder lawaai....en hij doet aan modelbouw, aan tafel..thuis...
    Grts Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.