dinsdag 27 november 2012

Turks fruit op zware siroop


Internet begint langzaam maar zeker steeds overspeliger te worden. Zelfs hotmail heeft al van die popups aan de zijlijn waar je wordt uitgedaagd eens lekker overspelig te daten. Russische meisjes in het koele alpengras of een dergelijk soort kreet om de heren te lokken.
Turkse dames met haren onder de armen zo wild als een kraaiennest en met een snor die ted de Braak als een kleine jongen in de schaduw plaatst. Weer andere dames die duidelijk aan een zware vorm van elephantiasis lijden en er uit zien alsof ze zojuist een schuit met meloenen hebben gelost. Er wordt wat af gedate en als je het niet doet, mis je alles (aldus deze sites). Ik word er wel eens zat van. Ik wil eigenlijk niet zonder er naar te hebben gezocht, getrakteerd worden op half ontblote dames. Niet omdat het mij geheel niets doet, maar juist omdat het mij wat doet. Mannen die zeggen daar geen last van te hebben moeten naar de dokter, dacht ik. Een filter, zou dat handig zijn? Heb er geen ervaring mee en hoor graag wie dat wel heeft…

10 opmerkingen:

  1. Zelfs ik als vrouw wil hier niet mee geconfronteerd worden. Niet omdat het me 'iets doet', maar omdat ik geen behoefte heb aan al die niet gevraagde vormen van aangeboden seks. Want ben nou eerlijk: het wordt gebracht onder de noemer 'daten' maar volgens mij gaat het gewoon om ordinaire seks....
    Op facebook word je er ook mee doodgegooid en ik heb er eigenlijk ook wel genoeg van.
    Ik heb geen ervaring met een filter, dus ben benieuwd wat anderen daarover te zeggen hebben. Misschien moet ik er ook een installeren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is te begrijpen dat vrouwen dat gedoe met al die half naakte dames niet toe zullen juichen. Sommige mensen kunnen het idee krijgen dat alle vrouwen zo zijn en dat is dus niet het geval.
      Ik kan me dus goed voorstellen dat ook ji dit niets prettig vindt...

      Verwijderen
  2. me man had een filter voor mijn tijd omdat ie in de bediening was van de kerk..

    maar ik wil graag preken van ene pastor die ik ken uit de dominicaanse republic luisteren

    en kon niet alle youtube filmpjes kijken door de filter....ieder keer klikte ik iets ging de scherm zwart...maar een filter is een hele goede oplossing..

    al tegenwoordig in deze wereld inmoraliteit is aan de orde van de dag ...moraal normen en waarden denken veel mensen niet eens na..

    ik hoor en zie al het nodige op het werk...wat ik vreselijk vindt..maar ik bid

    ik zal me man vragen hoe heeft ie dat gedaan ? misschien dat ie nog weet wat voor programa of zo u nodig hebt..om dit soort dingen te blokkeren...sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat zijn de geluiden die ik ook wel hoor dat zo'n filter ook dingen weghoudt die je wil zien. Mensen mailen mij wel eens dat ze niet op het weblog kunnen.
      Ik heb daar eens over gesproken met een man van zo'n filter die mij zei:"Ja we filteren op woorden ook. Als er: sex, pistool, moord etc staat, dan laat hij deze site niet door."

      Dat is dan niet handig want als ik over sex schrijf vanuit een christelijke visie zal ik dar woord ook bezigen zonder dat er iets smerigs achter zit....

      Verwijderen
  3. Ik werd ook van de week getrarkteer via een kennis die gehacked is. "Zij" stuurde mij een berichtje en kon het niet lezen dus opende ik het, ja zeg, ik werd me een partij naar van wat ik te zien kreeg. De meest smerige smerigheid.
    Gelijk alles opgeschoond. En ze was er ook net zo min blij mee als ik.
    Bah bah bah.
    Inderdaad overal wordt je ongevraagd op getracteerd. Helaas ook geen filter.
    Wordt graag geïnformeerd.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lekker is dat Wil. Ik open eigenlijk nooit mailtjes die iets bij zich hebben. Zelfs al sturen mensen mij een digitale wenskaart, ik open hem niet want voor je het weet zit je met een virus op je pc. Ik heb het al eens gehad dat hotmail (mijn adres) gehackt was. Nou lekker dan gaan er gelijk mailtjes uit naar al je adressen en die worden boos omdat ze denken dat ik ze iets stuur maar het was in die tijd (2 jaar geleden) een gehackt adres...

      Verwijderen
  4. Wij hebben filternet, maar zulke linkjes blijven staan, vooral op hotmail. Pas als je er op klikt wordt het gefilteerd. Tenminste, dat is de bedoeling. Ik heb het nooit uitgeprobeerd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar was ik al bang voor. Het zou iets anders zijn als i mijzelf niet in de hand had en op zulke linkjes wilde gaan klikken, maar dat is het probleem niet. Nee ik stoor me puur aan al die zaken die op de zijlijn gebeuren, we snappen elkaar wel.

      Verwijderen
  5. Ik ben het helemaal met je eens, ik zit hier ook zeker niet op te wachten. Op Facebook kun je advertenties wel uitzetten en aangeven dat je ze aanstootgevend of ongepast vindt. Wellicht helpt het als genoeg mensen dit ook echt doen?
    Zelfs wanneer je geen relatie hebt kan ik me niet voorstellen dat je blij bent met dit soort vulgaire aanbiedingen... Het heeft, dat ben ik met José eens, ook eigenlijk niet meer met relaties te maken... De liefde is hierin ver te zoeken...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van de reclames op hotmail kun je makkelijk af, overschakelen op outlook. Staat ergens rechts boven bij je adres, een soort radertje als je daar op klikt, staat er ergens overschakelen op outlook. Ja adres blijft hetzelfde, je mail werkt hetzelfde, alleen er zitten (nog) geen hinderlijke reclames op, alleen wat zoal met outlook kunt doen. Ik ben al een paar maanden over en het bevalt tot nog toe prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.