donderdag 1 november 2012

Nog altijd internetproblemen


Geachte heer de Mooij,
Zojuist hebt u telefonisch contact gehad met een van onze medewerkers in verband met uw storing. Er is afgesproken om een storingsmonteur bij u langs te laten komen. Aan dit bezoek kunnen kosten verbonden zijn. Deze e-mail dient ter bevestiging van de met u gemaakte afspraken.

Uw afspraak staat op 5-11-2012 tussen 8.00 en 13.00 uur bij u thuis gepland. De monteur zal dan de aansluitsituatie komen controleren.

Mocht u verhinderd zijn, laat dit dan uiterlijk 2 werkdagen voor de afspraak weten. Dit kunt u telefonisch doen bij onze klantenservice. Als de monteur op het afgesproken tijdstip niemand thuis aantreft, worden €40,- voorrijkosten in rekening gebracht.

De kosten van het monteursbezoek worden in de volgende gevallen door Tele2 vergoed:

- Van het Tele2-netwerk tot aan uw woning.
Als de storing zich niet bij u thuis, maar van het Tele2 netwerk tot en met het punt waar de KPN-aansluiting uw woning binnenkomt.

- Modem, decoder en splitter
Als er een defect wordt geconstateerd aan de modem, de decoder of de splitter en deze apparatuur door Tele2 is geleverd.

Ligt de oorzaak van de storing bij uzelf, dan zijn de kosten voor uw eigen rekening. De kosten bedragen € 79,95 en zullen door het installatiebedrijf via een automatische incasso in rekening worden gebracht.

Deze kosten worden in rekening gebracht in de volgende gevallen:

- Bekabeling
Als de oorzaak van de storing de bekabeling binnenshuis ligt.

- Instellingen van PC en draadloze verbinding
Uw PC niet voldoet aan de minimale systeemeisen. Of er is sprake van onjuist softwaregebruik.

Is de installatie, enkele dagen voor de storing is begonnen, opgeleverd door een monteur aangestuurd door Tele2, dan zijn de kosten voor het installatiebedrijf. Uitgangspunten zijn dat de installatie door de monteur werkend is opgeleverd en dat de storing is veroorzaakt door een installatiefout van de bekabeling door de monteur. Daarbij is de klant akkoord gegaan met het protocol van oplevering (PvO) door het tekenen daarvan.

7 opmerkingen:

  1. ik begint ook internet problemen te krijgen mijn posts zijn niet zichbaar maar goed..soms is het blogger.com beetje traag zal goed komen...sucess met al die internet toestanden..inderdaad medewerkers kunnen heel nonchalant zijn..ze houden mensen aan de lijn zodat de gesprek kosten hogerop komen...dat weten we al..tegenwordig mamon is meer belangrijker dan andere dingen..als u weet wat ik bedoelt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nou ik hoop dat het niet collectief is want internet is leuk als het ook goed werkt. Anders is het een grote ergernis....

      Verwijderen
  2. Weet je waar het probleem ligt? Nee, dan had je het vast zelf al opgelost. lekker zo, nou ja, je bent in elk geval voor alles gewaarschuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles al vernieuwd en nog altijd valt hij steeds uit. SOms blijft hij het uren goed doen en dan weer ligt hij er zes keer per uur uit. Ik heb weinig hoop op die monteur en je mot er weer een hele ochtend voor opofferen....

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Glasvezel wordt pad op zijn vroegst januari 2013 actief en dan alleen in combi met televisie en telefoon.

      Verwijderen
    2. Ja, da's tegenwoordig allemaal 3-in-1. Maar kan je zeggen; heb al jaren glasvezel, nog nooit problemen gehad. (van KPN).

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.