vrijdag 16 november 2012

KPN en TELE 2


Nog altijd valt internet 20 keer per dag uit. Na tientallen telefoontjes met de KPN en de Provider (tele 2) nog altijd ellende. Alles vernieuwd, van modem tot bekabeling, splitter etc. Tientallen keren in de wachtkamer op eigen geld zitten terwijl er een muziekje als troost in mijn oor wordt geblazen. Service is waardeloos omdat je op eigen kosten moet bellen om door te geven dat er bij hen iets fout zit. Kan het krommer!
Vandaag zou de zoveelste monteur komen, tussen 12 en 14.00 uur. Hij kwam niet opdagen en niemand weet nog hoe het zit. Al drie snippermiddagen voor eigen geld verder, en niets opgeschoten! Iedereen geeft de ander de schuld, maar ik betaal de rekening.
Inmiddels 50 telefoontjes verder (ik heb ze geteld) en nog altijd bestaat het probleem.
Wat een zooitje!
Oh daar komt hij, om 10 over halfdrie.
Hij kijkt in de kast waar de kabel binnenkomt, meet en zegt:"heb "ut"  al gezien, mankeert niets aan."

Ik geloof dat ik alles nu dun in de broek laat lopen....

"Meneer ik ga naar de centrale en bel u zo terug..."

We zullen zien....

Het is nu drie uur later en nog altijd geen belletje. Komen die gasten uit een ei of zo?

1 opmerking:

  1. Weekend hè, dan is het pauze voor drie dagen!
    Sterkte ermee. Het is steeds wat, maar zonder lukt ook niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.