donderdag 29 november 2012

Droomkussen


Droomde vannacht dat ik een meisje intens kuste. Dat zou nog tot daar zijn maar ik ken het meisje niet. U misschien? Ze was vrij klein en had lang blond haar met van die slagen er in en ronde billen. Ik werd wakker en had gekwijld op mijn nieuwe kussen en er zelfs wat happen uit genomen. Ik kus zeer heftig in mijn slaap zo blijkt.
Was bij het ontwaken best nog even in de sfeer uit dromenland en vroeg mij zo af uit welk zondig deel van mijn natuur deze droom opkwam? Nou ja, niets menselijk is ons vreemd en of je ook verantwoordelijk bent voor nachtelijk kuswerk aan een mooi meisje, is de hamvraag. Voelde mij er in ieder geval niet schuldig bij.
Jij wel?

2 opmerkingen:

  1. Nou, als ik zou dromen dat ik een meisje intens zou kussen, dan moet ik toch eens even achter mijn oren krabbelen.
    Gelukkig nog nooit mee gemaakt hihihih. Kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik ooit in een van mijn dromen met een andere man gekust zou hebben, maar als ik dat zou dromen, zou ik me denk ik wel schuldig voelen. Heb een geweldig man. Hou enorm veel van hem dus dromen van een andere man en hem kussen, nee ik zou me er niet fijn bij voelen.
    Groetjes
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zodra ik wakker word, ben ik mijn droom vergeten. Ik weet alleen dat ik gedroomd heb, maar waarover......geen idee. Ik hoef me dus ook niet schuldig te voelen over de strapatzen die ik in dromen uit zou kunnen halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.