vrijdag 12 oktober 2012

Tillift en Pothoff


Ik krijg net een telefoontje van Nicole van het verpleeghuis Bloemendaal, waar ik afgelopen maandag het verzoek tot het verkrijgen van een eenpersoonskamer had neergelegd. Mevrouw Pothoff (van het andere verpleeghuis Gouwestein) had aldaar ook aangedrongen op het vrijmaken van de terminaal kamer en vandaag nog opnieuw aangedrongen om daar toch aub maar op in te gaan (dan waren ze van de zorg af en konden haar lozen naar verpleeghuis Bloemendaal). 
Nicole belde mij om te zeggen dat het helemaal niet mogelijk is omdat de tillift waarmede de verpleging mijn zwaar invalide moeder in bed tilt, te groot is om in dit piepkleine kamertje te worden gebruikt. Dus de optie: terminaalkamer is nu van de lucht. Nicole zou het mevrouw Pothoff duidelijk maken dat er dus, hoe men het ook wenden zal of keren, een doodlopende weg is en dat is waar terminaalkamers normaliter ook voor gebruikt worden.
We vechten door voor een eenpersoonskamer in de omgeving en hopen dat Pothoff zich rustig zal houden of anders een stukje gaat vliegen op haar bezem, in haar toverketel zal gaan roeren of van mijn part op zoek gaat naar een alruinwortel om anderen in haar macht te krijgen…

4 opmerkingen:

  1. Die Pothoff kan pot op, of pot in? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet dat uw bid voor de situatie..heb ook ervaar op me werk dat alles tegenwerkte..tot op een dag dat ik gewoon ergens achter het gebouw ging huilen en smeken naar god..ik wou weg van daar..en toen ik weer in het gebouw liep kwam ik precies de man die me zou helpen..dat ik heel lang niet had gezien..god had mij meteen antwoord gegeven...kan lang duren..maar God is in controle over de situatie..ik wens u sterkte in met dit..en dat alles ten goede komt...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je gebed is de motor van ons christenleven....

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.