maandag 29 oktober 2012

Internet problemen


Nog altijd geklooi met de provider. 30 maal per dag geen verbinding en nu heeft men de indruk dat het in de bekabeling buiten zit, die onder de maat is. Geen idee en moedeloos van het naar de meterkast lopen en terug om het modem met mijn schoen een harde reset te geven.
Er komt nu een monteur van de PKN en als dat niet helpt is er enkel de optie om op glasvezel over te schakelen die tenslotte een paar weken geleden is aangelegd. Wat een gedoe zeg! Dus kom ik een dag of wat niet on line, dan weten jullie dat ik nog altijd overhoop lig met de verbinding…

8 opmerkingen:

  1. Van de PKN????? Haha, sturen die ook al monteurs langs?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Peter wat een eer dat ze zelfs van de PKN naar het geklooi van de KPN komen kijken dat doen ze ook niet bij iedereen.maarja als dominees zich ermee gaan bemoeien dan krijgen we nooit geen verbinding meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een monteur van de Protestantse Kerk Nederland? Haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach joh stelletje....Ik bedoelde natuurlijk KPN, maar aan de andere kant ken ik voorgangers die hoognodig een monteur van de PKN van node hebben want ze zijn hopeloos de verbinding met de gemeente kwijt en aldoor brandt het rode lampje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is het inderdaad meer KPN dan PKN. Ik ruik een vervolg blogje ;)

      Verwijderen
    2. Een ding is zeker, de mensen van de KPN doen er alles aan zaken op te lossen. Dat kan ik niet van elke voorganger van de PKN zeggen (ik kijk nu met een scheel oog naar onze voormalige gemeente voorganger).
      Die van de KPN zitten niet stil voordat er verbinding is, en daar ging het in het geestelijke toch ook om, dat we verbonden zijn met de Meester en met elkaar...

      Verwijderen
    3. Tja, sommige verbindingen zijn op het kerkplein al verbroken. Bij onderstaande 'evangelist' was ik ooit 2 uur op bezoek, in zijn tourcamper. Bidden om genezing.. Heb hier niet zo'n verbinding mee.. http://www.youtube.com/watch?v=9Z0KE5Gvh8c

      Verwijderen
  5. Oh over echtscheiding zie ik, dat het filmpje gaat. Een aardige theorie maar het klopt niet. Ik zal er zo eens iets over willen schrijven...En wat het bidden om genezing betreft ehhh misschien handig als hij eerst ook voor zijn ogen bidt.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.