woensdag 31 oktober 2012

Ik word gek van haperend internet


Ik bel caiway want die hebben drie weken geleden de glasvezel aangelegd. Dan stap ik wel over van provider!

“Met Caiway (zegt een computerstem) er zullen een paar vragen aan u gesteld worden, spreek eerst de vier cijferige postcode in gevolgd door uw huisnummer zonder toevoegingen.”

“Twee, acht, nul, acht, zesentwintig.”

“onze excuses wij hebben uw gegevens niet kunnen horen, probeert u het nog eens.”

TWEE, ACHT, NUL, ACHT, ZESENTWINTIG!

“onze excuses wij hebben uw gegevens niet kunnen horen, probeert u het nog eens.”

TWEE, ACHT, NUL, ACHT, ZESENTWINTIG!

Omdat de service voorop staat vragen wij het u nogmaals te proberen.

TWEE, ACHT, NUL, ACHT, ZESENTWINTIG!

Beetje schor aan de lijn nu en met zweet op mijn voorhoofd word ik doorverbonden met een mens.
“Goedemiddag u spreekt met Thea waarmee kan ik u van dienst zijn?”
TWEE, ACHT, NUL, oh neen dat hadden we al gehad.

“Sorry maar ik begrijp u niet.”

IK WIL INTERNET VIA DE GLASVEZEL!

Meneer u hoeft niet te schreeuwen!

Lieve Thea ik wil enkel weten of de glasvezel al actief is die drie weken geleden is aangelegd in de meterkast?

“Mag ik dan uw postcode misschien?”

TWEE, ACHT, NUL, ACHT, ZESENTWINTIG!

“Wat zegt u?”

TWEE, ACHT, NUL, ACHT, ZESENTWINTIG!

Er is een storing op de lijn wilt u het nogmaals proberen?

TWEE, ACHT, NUL, ACHT, ZESENTWINTIG!

Pas dan valt de telefoonverbinding weg.

Tuut, tuut, tuut, tuut

Waar zijn mijn pillen?

3 opmerkingen:

  1. Hahaha, sjonge het is gewoon lachwekkend Peter, sorry hoor!
    Zou ik ook gek van worden als mij dat gebeurde.
    Blijkbaar werkt het daar dus ook niet goed voorlopig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bang dat ik de rest van mijn aardse bestaan de stekker in en uit het stopcontact moet halen om on line te blijven. Moet er gewoon om lachen. Een vriend van mij zit bij KPN met internet ook. Daar hebben ze een gratis nummer dat je kan draaien als je problemen hebt. Hij heeft een vol uur aan de lijn gehangen eer hij ze te pakken had. Service bestaat niet meer, het gaat enkel nog om de mamon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gedoe...ik weet alles van...gelukkig doet mij man dit soort dingen regelen.. onze pc is 2 keer gecrashed..door een foutje van mij..en heeft hij vanaf 6 uur smiddags tot in de morgen alle dvds met programas weer moeten opnieuw instellen...wat een dag! hoop dat dit snel wordt opgelost..heb ook vaak gehad dat ik 10 keer de pc aan en uit moest doen...sucess ...komt goed...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.