dinsdag 30 oktober 2012

Er zijn nog zeven wachtende voor u.


Na vijf minuten: er zijn nog 5 wachtende voor u.
Na acht minuten: er zijn nog drie wachtende voor u.
Na twaalf minuten: er zijn nog twee wachtende voor u.
Na 17 minuten: er is nog één wachtende voor u.
Na twintig minuten: goedemiddag waarmee kan u van dienst zijn.
Met het schuim op de lippen ratel ik: Modem vernieuwd, bekabeling vernieuwd, adapter vernieuwd, splitter vernieuwd, monteur van de kpn geweest die niets kon vinden en nog altijd valt internet 20 maal per dag uit!!! Ik heb u nu om precies te zijn 10 maal voor eigen geld mogen opbellen (als ik er al doorkom) en ik wil nu eindelijk gewoon internet of ik word gek en ga gillen! IK droom nu al dat het rode lampje van de modem weer brandt en blijk bij het ontwaken het halve kussen het hebben opgevreten…

Morgen bellen ze terug wat ze er aan kunnen doen. Ik denk dat ik stop met internet en gewoon weer via rooksignalen te werk ga…
Wilt u nog teruggebeld worden voor een klant tevredenheidsonderzoek? NEEN IK WIL NIX IK WIL STABIEL INTERNET EN SNEL!!!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Clint Eastwoord,
    Ik ben Wil en ben hier terecht gekomen via Geen dag zonder God.
    Die internet ergenis kan je heel wat nagels kosten. Heel veel succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom hier Wil en ja soms is het een lastig weerbarstig medium dat internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peter,

    Het 0900 alternatief is kpn 036-5211511..............

    Op 0900(mafia) alternatief vind je meerdere nummers...

    Grtz Henri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb een probleem met de provider denk niet dat het bij kpn zit. Hij heeft het van gisteravond tot vanmorgen gedaan. Nu lag hij er net weer uit...

      Verwijderen
  4. Ahhh, zo frusterend! Maar of het je zonder internet bevallen gaat??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, hallo, bent u degene die is aangewezen om gratis deel te nemen aan de oefening in zelfbeheersing ...?
    Alle gekheid op een stokje, ik herken de ergernis. Wordt heel de dag platgebeld door superaanbieders van telefonie, energie, personeelaanbieders, zonder dat ik het nodig heb. Maar heb je wat nodig dan geven ze nooit thuis. In ons dorp zijn ze al een jaar bezig met alle straten opgraven. Inmiddels ligt de aansluiting voor glasvezel binnen, maar vervolgens gebeurt er weer wekenlang niks. Ondertussen stapelen de ergernissen zich op als je met vier of vijf man op het gewone internet probeert te komen. En bellen? Tja, dat valt nog niet mee met meerkeuzemenu's, wachtenden etc.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bij jullie dus ook. Ik dacht nu is het voor elkaar lekker de glasvezel maar niets hoor. En dan, na info te hebben te horen gekregen zijn het enkel pakketten dus tv, internet en bellen. Maar ik wil geen tv ik heb geen tv dus wat moet ik met een pakket? "Meneer u maakt een grapje zeker?" Toch is het waar ik heb geen tv. "Nou ja het signaal is beschikbaar u behoeft het niet te gebruiken." Ja maar ik moet wel betalen voor iets waar ik niet om heb gevraagd. En zo wordt je langzaam maar zeker in een hoek gedwongen.

      Denk dat ik maar verhuis naar een onbewoond eiland...

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.