dinsdag 25 september 2012

Pa krijgt bed


Pa krijgt toch een ziekenhuis bed beneden. De thuiszorg vindt het noodzakelijk. Vandaag gaat de telefoon dat ze over tien minuten bij mij zijn op de goudseweg. “Hallo ik wil helemaal geen ziekenhuisbed, hij moet naar mijn vader in de woudstraat.” “Niets mee te maken meneer op onze bon staat goudseweg en daar zijn we  nu naartoe onderweg.” “Ja maar ik heb er geen nodig, sterker nog, jullie komen er bij mij niet in met dat bed.”
“Meneer gaan we moeilijk doen, als u zo doorgaat krijgt u geheel geen bed en maken we rechtsomkeer.”
Na veel over en weer gepraat eindelijk de mannen van de bedbezorging kunnen overtuigen van het misverstand. “Maar dit is toch uw telefoonnummer?” “Ja meneer maar u moet mijn vader hebben en die woont hier niet.”
“Maar waarom neemt u dan op als ik bel?”
Enfin niet bepaald de meest slimme personen volgens mij die bedbezorgers maar goed, uiteindelijk heeft pa zijn bed. Eerst moest ik de tafel demonteren want anders was er geen plek. Pa wilde de tafel en stoelen bewaren voor als hij weer beter was, volgens zijn zeggen. Hij schonk een neutje in en rookte een caballero. In huis was het 26 graden en nog had hij het koud maar bij mij liep door de inspanning het water over mijn rug…

8 opmerkingen:

  1. kan je een bed krijgen moet je het niet,nou dat klinkt ook ontevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, lekker slim die bezorgers...waarom neemt u dan op...
    Maar iig is het toch goedgekomen nu dan.
    En is je vader wel blij met het bed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehh neen niet echt je leest het in het volgende blogje

      Verwijderen
  3. Waarom zou jij nu opnemen terwijl je er woont? Gek hoor, dat je vader niet even op neemt...Duh-uh, wat een domme mensen. Kost energie he, zo bezig zijn met dingen die je niet wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En het kost bijna 100 euro per week. Tja...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het schijnt dat de bloedtoevoer bij ouderen anders zijn dan bij ons jongere. Mijn vrouw werkt in een verzorgingstehuis en loopt wat af te puffen.

    Ik krijg de indruk dat jouw bloedtoevoer Peter, inzake verhoging, gevaar loopt. Denk je ook wel aan je eigen gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf ook een beetje hoge bloeddruk Adriaan dus ja, ik zal je raad meenemen in mijn hart...

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.