zondag 12 augustus 2012

Heelmeesters, genees uzelf!



Hoe goed is het als je ergens een stellige mening over hebt, te weten waar je over praat uit ervaring. Het komt wat vreemd over om een kookboek te schrijven als je zelf nooit achter het gasstel hebt gestaan. Toch zijn veel boeken over Goddelijke genezing geschreven door gezonde mensen, wat bedenkelijk is. Grote gebedsgenezers weten zelf vaak niet eens wat het is om jarenlang met pijn te leven en daarom lijkt het mij heel liefdevol om dit gemis aan te vullen.

Liefdevol christen biedt zich aan om armen, benen, vingers en wat niet meer, in een geest van zachtmoedigheid te breken. Vierendelen bij hen met groot geloof kan ook, maar dan moet ik de paarden meenemen. Komt op verzoek ook bij u thuis met de benodigde materialen om aan het werk te gaan. De bijbeltekst waaromheen ik dit alles bouw is van Paulus als hij zegt:”moet ik soms met de roede tot u komen?”

Ik geef ook workshops compleet verzorgd met verbandtrommel om mee naar huis te nemen met opdruk van visje en tube healingzalf. De kosten zijn rond de 200 euro per deelnemer maar dan heb je op het einde van de dag wel wat om over te bidden. Boren, zagen, ezelskaken en hakbijlen bij de prijs inbegrepen. De afsluiting is een BBQ feest.
Ik hoor graag van u, zodat u nu niet langer de beste stuurman aan wal behoeft te zijn, maar aan de levende lijve kan laten zien, hoe je weer gezond wordt.

P.s voorgangers charismatische bewegingen, hoge kortingen en gratis blauw oog met dieptewerking...

3 opmerkingen:

  1. Ik meld me graag aan.....maar dan niet als beste stuurman aan wal, maar als christen die zich aanbiedt om mee te helpen om het een en ander te breken...... Mag ik dan wel meedoen aan de bbq, want daar houd ik zo van!!! O, ik heb nog een echtgenoot in een scootmobiel die ook wel mee wil om te helpen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dan rijdt Rob over de geneesheren als Bennie Hinn heen. Daarna mag hij gaan wapperen met zijn jasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is helaas waar mensen. Je kan een cursus volgen onder deze link:
    http://www.youtube.com/watch?v=nFrPW7Lye5k

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.