zondag 12 augustus 2012

Ik zal die profeten die in Mijn naam profeteren zonder dat Ik hen gezonden heb…(Jer 14:15)


Er afsluiting in de reeks logjes gebaseerd op: onderzoek dan alle dingen en behoudt het goede, dit logje. Hier kan ik dus echt heel boos om worden. Manipulatie ten top als je het mij vraagt. Hij ziet de letter B in de lucht. De b van bedrog, beduvelen, bedonderen en braakverwekkend. En vijfhonderd en vijftig miljoen dollar toe. Ja hoor, het gaat weer over het slijk der aarde. Mensen wakker worden...


16 opmerkingen:

  1. Inderdaad braakverwekkend....
    Heb weer wat gevonden over dit heerschap:
    http://boinnk.nl/blog/39854/soms-moet-je-een-waarschuwing-laten-horen/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Link ga ik zeker bekijken vandaag Jose, druk bezig met straatwerkzaamheden hier...

      Verwijderen
    2. Gelezen en nog meer geschrokken dan ik al was. Het is werkelijk volslagen hoogmoed...

      Verwijderen
  2. Ik kan er met m,n bolle verstand niet bij dat gelovigen hierin trappen,maar ja als een Arjan en Evi Knevel ook fan zijn en Jan Zijlstra zich heeft laten zegenen door deze man,ja dan volgen er meer schapen..............
    Dit moest verboden worden!!!!nogmaals geen mm in mij geloofd dat deze bron waaruit getapt wordt ook maar iets met Christus te maken heeft,ik vind het addergebroed satanische bolwerken bah bah.....

    Fijne dag

    Bless Bless Henri(hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijd niet gesproken Henri. Wat vertel je mij nu? Knevel zich laten zegenen door Janneman? Dat is helemaal het toppunt! Ga ik straks eens op googelen bedankt voor de tip.

      Verwijderen
    2. Hey Peter nee!!! Jan zijlstra heeft zich laten zegenen door B.Hinn en Arjan en Evi waren daar bij aanwezig,zij zijn allen fan van B.Hinn

      Verwijderen
    3. Onvoorstelbaar, zijn er nog "normale gelovigen?

      Verwijderen
  3. Wat een stelletje idioten! Je moet toch wel gestoord zijn om hier in te trappen.. Kortom; zoeken van slachtoffers, dat is wat ze doen en niets anders. En o ja, op roem en geld uit zijn.
    De genezingsmiljonair is volgende week in Nederland...:
    http://www.staatgeschreven.nl/2012/07/30/promo-benny-hinn-miracle-crusade-aug-21-22-2012-in-roermond-netherlands/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook deze link waarvoor dank, gaan we hier op het gemak volgen en bekijken vanavond. Nu druk bezig asfalt af te voeren. Foto's volgen..

      Verwijderen
    2. Foto's van asfalt? ;-) Ik ben benieuwd.

      Verwijderen
    3. Festival of Life biedt levenloze aanblik zeg dat!!!

      Verwijderen
  4. er is niets nieuws onder de zon,als het maar geld opleverd,dan zijn mensen tot heel veel in staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Bas zeg dat. Geld stink zegt men maar aan de andere kant wil men zoveel mogelijk van het slijk...

      Verwijderen
  5. Naast de gave van kennis en wijsheid en profetie enz geeft de Heilige Geest ook de gave van het onderscheiden van geesten. Misschien moeten we daar maar veel om vragen, want zo te zien hebben we die gave hard nodig.
    Groeten, ada

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ZO is dat maar net. Het onderscheiden waar het op aankomt wordt helaas door velen als veroordelen ervaren. Alsof wij niet de taak hebben de rotte appelen te herkennen.

      Verwijderen
  6. Otto de Bruijne heeft een onderzoek gewijd dat heet :"ooit evangelisch", misschien ook interessant voor je om te lezen, omdat je er de laatste tijd nogal mee bezig bent?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.