zaterdag 14 juli 2012

Bouwvakvakantie BBQ met de jongens (en meiden)

7 opmerkingen:

  1. je zou er haast voor in de bouw gaan werken,lijkt mij een hele gezellige ploeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er niet verkeerd uit;)leuke afsluiting voor de bouwvak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit Peter, die sta tafels van steigerhout zijn echt super! Maken jullie die zelf?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja die hebben die jongens even in elkaar gezet van wat oude planken die hier heel veel aanwezig zijn. Ik vind er zelf geen bal aan maar veel mensen weer wel. Vroeger werden oude planken van de steiger zo hup weggesmeten en in onze tijd vinden mensen het weer mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo'n afsluiting! Kan je nu dus een fijne vakantie toewensen;) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hey peter was inderdaad gezellig tot 6 uur s'ochtens heb ik alles van de barbeque er in de badkamer er weer uitgegooid zat een verkeerd sahtetje tussen, ben nu nog herstellende............(kan ook een virus geweest zijn mijn vrouw had het 3 dagen eerder)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat is dan even minder, hier geen enkele last en heb het idee dat het dus een virusje geweest kan zijn, hoewel ik geen sate heb genomen want ik zat al vol...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.