donderdag 28 juni 2012

46 miljoen abortussen per jaar


Men schat het aantal abortussen dat jaarlijks plaatsvindt over de hele wereld op 46 miljoen. Een aantal waar ieder mens met recht even stil van mag worden. Niet dat het minder erg zou zijn als het er minder zouden zijn, want moord is en blijft moord. Jaarlijks staan we terecht stil bij de afschuwelijke krankzinnige Joden vervolging die Nazi Duitsland op haar geweten heeft.
Maar wie laat de stem klinken van al die ook dit jaar weer stuk gesneden kinderen? Een gruwel die door onze Heer al is voorspeld toen Hij het had over het verkillen van de liefde. Als er een teken is dat uitdrukking geeft aan het verkillen van de liefde dan is het dit teken wel! En wie horen wij er nog over? Als er iemand wordt doodgestoken komt het in de kranten of op de tv in het journaal, maar die 46 miljoen kindertjes die uit mama’s buik gesneden werden omdat ze niet gewenst waren, wie hoort hun stem?

12 opmerkingen:

  1. http://www.youth4life.be/getuigenissen/gianna-abortion-survivor

    Mooi getuigenis van " een stem" iemand die een abortus overleeft heeft.
    Als ik hoor over abortus dan komen er altijd weer tranen.
    Maar laten we niet vergeten in wat voor ellende sommige " moeders" leven en welke ellende ze doormaken na een abortus. Ze weten soms echt geen uitweg, wat voor ons zo vanzelfsprekend is, ons geloof enz.. Dat hebben ze echt niet.
    Daarom hoe vreselijk erg ik het ook vind, hoe zeer ik het ook moord vind, ik kan niet iemand zomaar veroordelen. Daarom die tranen.

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niemand veroordeelt hier op dit moment, het is enkel een feit dat er elk jaar 46 miljoen abortussen plaatsvinden en ik wilde dat graag onder de aandacht brengen. Er is er een die oordeelt en dat is de Heer zelf, maar het neemt niet weg dat mensen altijd met die verschrikkelijk zielige moeders komen die geen uitweg zien en dus hun kindje maar laten vermoorden. Sorry maar ik kan er helemaal maar dan ook helemaal niets mee!!!

      Verwijderen
  2. Als we deze feiten tot ons door laten dringen, en dat kan volgens mij alleen heel langzaam.., is het ongekend verdrietig! Moord en doodslag in de baarmoeder. Blij met Pro-Life organisaties, zoals Schreeuw om Leven bv.
    Wie komt op voor hun stem? Hun Maker, dat is zeker..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, ik bedoel niet dat hier iemand veroordeelt hoor, dat zou je nu ik het lees er wel uit op kunnen maken. Ik bedoel dat puur voor mezelf. Ik heb me hier namelijk ook mee bezig gehouden een tijd terug, maar het is een zo verschrikkelijk iets!! Wie komt er uberhaupt op het idee om een kind weg te laten halen! Maar ik zou zo graag die moeders die ik bedoel hulp willen geven, Gelukkig bestaan er organisaties die die moeders helpen om toch te kiezen voor het leven. Maar, ik walg ervan. hoe er hier in nederland zo makkelijk erover gedaan wordt, heeft je kind een afwijking? Dan haal je het toch weg! Ongelukje? Laat je het toch weghalen, met de nadruk op Het, alsof het niets is.

      Dineke

      Verwijderen
    2. Ik snap het, maar de woorden:”Ik wil niet oordelen,” vallen nog al eens op dit weblog omdat ik vaak pittige onderwerpen aansnijd en mensen terecht een stapje achteruit doen met de woorden: ik wil niet oordelen. Dat mag natuurlijk maar er lijkt een lading onder aanwezig dat ik of anderen dat wel doen, en dat zie ik niet zo. Daarnaast vind ik dat wij het recht hebben zaken te beoordelen, ja zelfs de plicht. Ik onderschrijf je woorden hoor als het gaat om veroordelen maar dat is iets waar wij ons niet schuldig aan moeten maken, volkomen mee eens.

      Verwijderen
    3. Fijn, dan snappen we elkaar, ik lees je blog namelijk zo graag omdat je juist die dingen durft te noemen zonder te oordelen!

      Dineke

      Verwijderen
    4. Ik besef dat ik ook een niet altijd gemakkelijk mens ben die dingen soms op het scherpst van de snede bespreekt. Dat komt omdat ik graag schrijf wat ik denk en dat kan pittig overkomen. Er wordt al zoveel geschreven door de molen van het afwegen wat wel en wat niet gezegd kan worden. Ik hoop dat mensen ook dat meenemen in hun denken, dat ik ook maar een tobberd ben die zeker niet meent de wijsheid in pacht te hebben. Ik ben blij met je reacties er zijn maar zo weinig mensen met een echte mening helaas. De meeste lezen mee en zwijgen...

      Verwijderen
  3. Ik denk Hans dat het boeje Tilly een mooi antwoord geeft op dit onderwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het afschuwelijk. Om meerdere redenen. En daar kan ik heel lang over schrijven, maar dat is denk ik niet de bedoeling. Ik vind het goed Peter dat je daar aandacht voor vraagt, dat zouden er veel meer moeten doen. Ik denk dat ik ook weer een link op mijn site ga zetten. Je hebt gelijk dat er veel aandacht wordt gevraagt voor moord op mensen die er 'zijn' en veel te weinig voor de kleintjes die nog niet geboren zijn. Hier in NL kan het tot 24 weken, terwijl het kindje een paar weken later levensvatbaar is!!!! Nogmaals, ik vind het afschuwelijk, en hoe wanhopig de moeder is, het blijft moord. Bovendien blijft de moeder de rest van haar leven in de gevangenis van het zeer diepe schuldgevoel zitten en wat voor consequenties nog meer. Hup, de klinieken sluiten en bemoedigende aandacht voor de moeders, heel simpel gezegd, maar ja, was het maar zo simpel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga het maar heel plat zeggen, ik denk dat heel veel “moeders” er totaal niet onder lijden. Ten eerste zijn moeders mensen die hun kinderen opvoeden in liefde en niet mensen die een kind verwachten en het weggooien om allerhande redenen. Dat zijn juist geen moeders. Op de zaak bij ons (veel teerhartigen onder ons, lees niet verder want ik ga het precies benoemen, dus je bent gewaarschuwd!: Op de zaak werkt een jongen die opgeeft over hoe lekker hij seks heeft met een paar, ja je leest het goed, met een paar meiden. Ik heb zelf de sms’jes gelezen waarin ze hem opriepen weer eens lekker te keer te gaan en hem uitdaagden allerhande seksuele handelingen met hen overhoop te halen.
    Na een maand of wat kreeg hij een berichtje dat er een zwanger was geraakt en dat ze het wel “even” liet weghalen “net als de vorige keer.”

    Ja dat is iets heel anders dan die meid die zwanger raakte omdat ze aangerand werd waar mensen altijd mee komen!
    Het is iets anders dan het meisje van 13 dat per ongeluk zwanger raakte omdat haar broer seks aan het ontdekken was. Dit is meer regel dat de mensen vaak onder ogen willen zien. Dit is andere koek dan een vrouw die haar kindje zo mist en zo’n spijt heeft van de abortus. En geloof mij, dit is pure moord om je eigen geilheid te kunnen beleven!

    Net zo schuldig zijn de jongens die dit doen en ik had die gozert wel een klap voor zijn schijnheilige geile porem willen geven. Massa’s mensen schreeuwen en hunkeren naar een kindje en deze laten het “even weghalen net als de vorige keer.” WALGELIJK!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In dat geval Peter, zoals jij het beschrijft, ben ik het met je eens. Ik zit er te weinig in om voor het grootst aantal vrouwen te kunnen zeggen dat ze er geen spijt van zullen hebben. Ik ken verhalen waarvan spijt er eerst niet was, wel 'opluchting', maar dat spijt op latere leeftijd heel erg naar voren kwam. Maar hoe dan ook: het blijft moord. Een gruwel in Gods ogen. Iets waar veel mensen blijkbaar aan kunnen 'wennen'. Gruwelijk dus.

      Verwijderen
  6. En abortus wordt bijna altijd vergoed voor vrouwen die in Nederland wonen! Wat een land! In het geval van hierboven pleit ik voor een sterilisatie van het stel!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.