zaterdag 7 april 2012

Weg met de paashaas!


Iedereen heel fijne paasdagen van onze kant  toegewenst en omdat ik niet in de paashaas geloof, heb ik hem maar even weggevangen. Die kan de pan in straks, dat zal “um” leren. Morgen serveer ik hem onder het lezen van de ware paasboodschap: Hij is opgestaan. En dan heb ik het dus niet over een zogenaamde paashaas maar over de Koning der Koningen.
Om kort te gaan, fijne dagen en laten we nimmer vergeten welke prijs Hij betaalde om de Heer van het paasfeest te zijn...

7 opmerkingen:

  1. Geweldige foto Peter....Jij ook hele fijne en gezegende paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie ook hele fijne paasdagen en samen met jou roep ik uit: "Hij is opgestaan en leeft!!"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie dank jullie en een hele fijne dienst voor hen die morgen gaan en die niet gaan, zoals mijn vriend Arjan altijd roept, een gezegende tijd bij "dominee" Lakenveld....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelijk heb je! Eetsmakelijk maar vooral een heel gezegend feest toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie ook fijne en gezegende paasdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, geweldig Peter, die foto, alleen die poten (voeten), heeft een haas zulke onderdanen?
    Nu even het serieuze gedeelte, jullie ook goede, fijne, gezegende Paasdagen.
    Wat mogen we altijd weer dankbaar zijn, dat het eigenlijk alle dagen Pasen is voor ons.
    Lieve groeten van mij, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen bedankt voor de wedergroet, het weer is nu regenachtig maar in ons hart schijnt de zon der gerechtigheid...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.