zaterdag 14 april 2012

Lachen met een mond vol echte tanden

Vandaag een heerlijke dag vol fotografie. Het begon al met een kindje dat naar mij lachte. Nou weet ik niet hoe het jou vergaat als kinderen naar je lachen, maar het heeft iets oorspronkelijks vind ik. Als volwassen mensen naar je lachen kan het net zo echt zijn, maar soms zit er iets vals in een lachje van een volwassen mens. Al waren het maar enkel de tanden! Kinderen hebben dat niet. Daarom gaan ze ook veel leuker op de foto. Heel oude mensen krijgen dat ook vaak weer. Alsof ze hervinden wat verloren ging tijdens het opgroeien. Ik vroeg mij af of wij wel genoeg lachen naar elkaar? Misschien een domme vraag, maar toch… Heb me derhalve voorgenomen om morgen als de 1200koppige gemeente bij elkaar zit eens flink naar mensen te lachen. We zien wel wat er van komt. Oh ja, hier is het kind van vanmorgen. Lief toch?

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige foto! Heerlijk onbevangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lang van een kind is zo puur en oprecht! Ben benieuwd naar hoe het je vergaat morgen in de gemeente!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.