dinsdag 24 april 2012

Hidup Baru

7 opmerkingen:

  1. Nieuw leven, toepasselijke titel. Het blijft een klein wondertje dat uitsluipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi zeg!
    Heb de libelle, naast de vlinder, altijd al heel fascinerend gevonden.
    Nooit eerder geweten dat het met de libelle op die manier gaat, tot nu... dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Peter, om te zien, deze time-lapse. Ik was zelf altijd al op jacht om libellen vast te leggen met de camera, maar dat valt nog niet mee. Nooit geweten dat libellen zo geboren worden. Via Wikipedia inmiddels al wat wijzer geworden over de serie vervellingen. Mijn bewondering voor de Bedenker en Vormgever wordt er alleen maar groter door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, hij is mooi. Als ik me niet vergis is de libelle één van de beste vliegers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Over een week of vier/vijf is het weer zover en sluipen de libellen uit (zoals dat heet) een ware exodus op bepaalde plekjes waar elke morgen met wat geluk tientallen libellen van watertor tot hemelwezen verworden. Ik ga er in ieder geval weer een excursie omheen zetten waar we met wat webloggers en naar de vleesetende planten gaan, de orchideen en de libellen. Alleen toegankelijk voor webloggers dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hou me maar op de hoogte, volgens mij zitten we soms vlak bij elkaar ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de krimpenerwaardsite (het weblog wat je wel kent) zet ik altijd een week of twee van te voren de datum neer, die een beetje rekbaar is en afhankelijk van het weer, want daar valt of staat het uitsluipen mee...

      Verwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.