zaterdag 31 december 2011

Twee tanden

Nog eentje op de valreep dan. Ik kan toch niet nu het jaar op zijn einde loopt de mensen die ik nieuw en oud heb leren kennen in een stilzwijgen hullen. Iedereen bedankt voor de leuke, verrassende, spannende en geestige/geestelijke gesprekjes die we op dit verse weblog hebben gehad met elkaar. Ik besluit met een oude maar wijze spreuk die niet in de bijbel staat maar er wat mij betreft wel zo in kan worden gezet. “Ik heb nog maar twee tanden,” sprak een oude vrouw. “Eentje onder en eentje boven, maar Prijst de Here, elke keer als ik eet ontmoeten ze elkaar.” En ook ik ben blij jullie allemaal in het nieuwe jaar weer te mogen ontmoeten en te beseffen dat we gezamenlijk uitzien naar die grote ontmoeting met Hem die te komen staat.

8 opmerkingen:

  1. Ha , ik ken ook een grapje over dat gebit. Man met bovengebit zoekt vrouw met ondergebit om samen de maaltijd te nuttigen(of samen de Heer te prijzen)Ik wens je weer veel inspiratie van boven toe voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook bedankt Peter voor alle leuke, inspirerende, ontroerende, irriterende, tot nadenken nopende enz. enz. stukjes die je het afgelopen jaar op je oude en je nieuwe weblog hebt geplaatst. Hopelijk komen er in 2012 nog heel veel stukjes bij. Ik wens jou en Paula een fijne avond en alle goeds en Gods zegen voor 2012. Natuurlijk ook voor alle lezers van deze weblog.

    Vandaag leek het wel oorlog hier buiten.....vuurwerk kan leuk zijn maar DIT??: groenbakken die tot ontploffing werden gebracht, mortierbommen die afgestoken werden, een dikke mist waardoor je geen hand meer voor ogen zag, prullenbakken die de lucht in vlogen.... Zo was de aanblik op het veldje voor ons huis.....over aso-gedrag gesproken.....Ik heb me vandaag niet buiten gewaagd. Ik heb een schaal vol appelbeignets gebakken, die Rob en ik tesamen met de oliebollen gaan verorberen. En wat er overblijft, wordt morgen opgegeten door de kinderen die ons dan een gelukkig nieuwjaar komen wensen.
    Tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de leuke site en de leuke discussies.

    iedereen een gelukkig 2012 toegewenst ( vanaf mijn werk).

    Gr.

    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jìj bedankt Peter, voor je pittige nadenkers! Blijven schrijven! En blijven bidden..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peter

    Net als jij veel mensen leren kennen op de digitale snelweg, leuke en minder leuke.......
    jij hoort bij de eerste groep....

    Marie-Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Peter,

    Een goed en gezegend nieuw jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Peter, bedankt voor de leuke logjes. Ik heb er zeer van kunnen genieten.
    Ik wens je dan ook veel inspiratie in het komende jaar.

    Een gezegend, gezond en gelukkig 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lieve (en misschien minder lieve)mensen we zijn weer thuis. Ook van deze kant iedereen de allerbeste wensen. Hier is het redelijk meegevallen tot nog aan toe met vuurwerk alhoewel er ook genoeg is afgestoken.

    Ik kan nog geen verwoestingen zien die te midden van de "feestvreugde" nogal eens plaatsvindt in de vorm van wat Jose al noemde.
    Nu een soort gevoel alsof er een pak van mijn hart is gevallen....

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.