maandag 5 december 2011

Een minuut graaien

Bij mijn nieuwe vriezer kreeg ik wat bonnen waarmee ik een minuut gratis boodschappen doen kon winnen bij een supermarkt. Het zal wel aan mij liggen maar als ik iets werelds vind overkomen is het wel de extase die over mensen komt als je hun kar gratis vol mogen laden. Nee dat kan ik toch niet maken dat ik zondags in de kerk zit en zuinig mijn cent in het zakje doe en zodra ik win, aan het graaien sla om in die ene minuut zoveel mogelijk bij elkander te sprokkelen. Dat wordt dan ook nog op de foto gezet dus ik sta voor eeuwig digitaal als graaier bekend. Wat zou jij doen als je een minuut gratis graaien won? Zou je het doen of…?

27 opmerkingen:

  1. Ja ik zou t leuk vinden, maar t zou me wel nerveus maken, om in zo'n korte tijd gratis te winkelen.
    Ik zou denk ik niet graaien en graaien, maar zo rustig mogelijk die dingen pakken die ik altijd gebruik.

    Emje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het zou mij ook nerveus maken en ik zou me opgelaten voelen bij de afdeling ehh vleeswaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Peter, onder het graaien ga ik even testen voor een reactie, lieve groet, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even proberen of anoniem hier ook werkt

    Emje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet meteen door, wel zonder t opnieuw moeten inloggen.
    Dus anoniem werkt beter dan via google account.

    Emje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En onder de optie: naam en Url.
    Dat wordt in jou geval dan (jou geval haha) Emje en het adres van je weblog. Dus even www.hupeldepup. Het is dan wel zo dat als je een reactie geeft en je vult de volgende keer E in dat hij gelijk Emje weer geeft en als je H (van http etc) intikt op url dat hij je site adres al oppakt. Even proberen maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou kom maar op hoor met die minuut gratis winkelen.
    ik kan dat super goed gebruiken.
    zou echt even een minuut helemaal los gaan.
    wasmiddelen, koffie, shampoo en het hele snoep/chocoladevak zou mijn kar in gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ben gewoon een ehh boerin hahaha,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou veel draadjesvlees en biefstuk inslaan. Ook veel koffie.

    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay lieve mensen, we zijn hier aan het puzzelen. Hoe zat dat ook alweer?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou lekker is dat....
    kom ook gewoon maar uit de stad hoor.
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Peter, nieuw loggie, leuk.
    Ja, ik zou wel graaien, maar met beleid. Bijv veel pakken koffie ofzoiets. Of wasmiddel.
    Xandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je ziet Esther dat ehh alle testen gewerkt hebben maar ik moet nadat je een stukje schrijft altijd nog via moderatie een klikje geven en pas dan komt het op de site. Dus je schrijft je stukje en pas als ik on line kom en goedkeur word het zichtbaar.Ehh in ieder geval doen al je testjes het...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh een stadse boerin nou dan ben ik een stadse boer dus. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet dus wel als ik die minuut graaien win op wie ik een beroep kan doen. Het zijn er al een paar...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eerlijk gezegd zou ik een minuut lang gaan graaien naar houdbare producten en een paar voedselpakketten maken voor mensen waarvan ik weet dat ze het goed kunnen gebruiken. Groet van Mattanja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik win nooit wat, maar een minuut graaien?
    Hier zijn vier kinderen die mij een hele waslijst mee zouden geven, ik zou vermoedelijk aan een uur niet genoeg hebben. Wasmiddel, koffie, sapjes, chocolade en koekjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoor het al, stelletje ehhh, graaiers. Haha. Er is er zelfs een bij die er een paar voedselpakketten van wil maken. Zeg hoor eens, het is mijn prijs als ik hem win en ik eet alles zelf op. Ja dat is mijn Kerstgedachte.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb werkelijk geen idee, wat ik zou moeten pakken. Gewoon de dagelijkse dingen, denk ik.
    Ik ben niet erg actief op het ogenblik, ik ben te moe om op een stoel te zitten, slaap veel.
    Ik heb verschrikkelijk last van afkickverschijnselen, maar ik zal er toch doorheen moeten, rillen, moe, koppijn, bovendien doet mijn schedel pijn, want die is weer langzaam aan het krimpen, ja prednison is fijn spul.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sorry Peter, door mijn geklungel, heb ik er wel een rommeltje van gemaakt op jou log. Als het goed is, heb ik het door, en dank je voor je hulp en geduld.
    Liefs mij, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geen probleem Esther ik liet ze expres even staan zodat je kon zien dat het goed werkte. Ik haal ze even met een muisklikje weg nu...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha, ik win nooit wat, omdat ik ook maar zelden mee doe haha.

    Zou het wel leuk vinden om , ook al is het maar 1 minuut , te graaien, Zou niet weten wat maaruh ...
    hollen , vliegen , duiken , opstaan en wwer doorgaan dat zeker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Da's grappig dat je dit aanhaalt....
    Het is me inderdaad een keer aangeboden toen we een tweedehandse auto aanschaften.Was een actie....
    Wel in een geheel andere lokatie, dus onbekend en geen foto's of reportage's.
    Ik zal jullie zeggen, die minuut is zó voorbij.En zeker in een onbekende winkel.
    Ik deed toen nog niet aan het selecteren van Enummers...maar het was eerder leuk dan graaien.
    Bij elkaar genomen was het geen kar vol,de bodem was nog niet bedekt of de minuut was om; boven dien mocht ik van elk artikel maar één nemen,dus met je arm achter een rij koffie, de kar eronder en schuiven maar was er niet bij.
    Na afloop kreeg ik een bloemetje van de ondernemer.
    Al met al een leuke ervaring, wie is het ook overkomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hmm ik hoor het al, je bent erg bescheiden dus. Haha, ik zou het denk ik ook niet kunnen want het staat zo inhalig. Misschien vergis ik me...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die ene minuut door een grote onbekende winkel waar je niet weet wat er staat en je mag maar één artikel. Stel dat er naast de koffie bezemstelen staan en daarnaast hondevoer en je hebt geen hond...en je vergist je in de rijen waarvan je niet weet wat waar staat....
    Probeer maar eens te oefenen in de Gamma...ik zie het al voor me....watch on en rennen maar...één hamer...één behangrol...éen pot verf, oh en daar een mooie toiletbril...eer je bij de elektrische gereedschappen bent, wordt je al op de vingers getikt, wegens....is het in hun ogen vlucht- of haastgedrag,enfin het komt niet elke dag voor een rennend mens door de winkel,kijkend op de stopwatch,die op de klep van de kar ligt.Tja en wat moet je dan uitleggen hé?
    Die ene minuut is zó om....probeer maar eens te repeteren in de Gamma bijvoorbeeld of misschien de markt op woensdag....

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.